Kunskapens trädgård

Kunskapens trädgård

tisdag 3 maj 2016

Milstolpe

Kunskap är utvecklingens moder och källa till framgång. Under drygt fem och ett halvt år har jag bloggat. En intressant resa både för att skapa diskussions möjligheter med brytning av olika synpunkter och idéer. En värdefull del i lärandet.
Att medvetet inte bara plocka den frukt som hänger på de lägsta grenarna, utan lika mycket att likt pojken på bilden, klättra upp i trädet efter frukten. De svårfångade frukterna visar sig oftast vara de som ger bäst mersmak.

Efter 1000 blogginlägg på Pluraword, först anonymt sedan offentligt, har jag stöpt om Layouten på bloggen. Dock behåller jag inriktningen på frågor som intresserar mig. Hoppas det fortsättningsvis gör även dig bäste läsare av min blogg. Därmed är grunden lagt för framåtriktad kunskapsutbyte.

NU startar resan till nästa tusental. Välkommen ombord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar